جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

پاسخ سوالات مسابقه درسهایی از قرآن جمعه2۸ اسفند)


عنوان این مسابقه : رشد علمی، عاطفی و روحی انسان
تاریخ پخش سوالات: ۲۷/۱۲/۸۸
مهلت پاسخگویی: تا ۱۱/۰۱/۸۹

سوال 1 : قرآن در آیه‌ی 7 سوره حجرات، بر کدام ویژگی مؤمنان تأکید می‌کند؟

پاسخ : گزینه ۱) صاحبان رشد


سوال 2 : عامل رشد انسان چیست؟


پاسخ : گزینه ۳) هر دو مورد



سوال 3 : نشانه رشد عاطفی انسان چیست؟


پاسخ : گزینه ۲) رسیدگی به یتیمان و محرومان



سوال 4 : از نظر اصحاب کهف، نشانه رشد انسان چیست؟


پاسخ : گزینه ۱) هضم نشدن در جامعه فاسد



سوال 5 : کدام پیامبر برای کسب رشد، سفر سختی را طی کرد؟


پاسخ : گزینه ۳) حضرت موسی


.::: برای شرکت در این مسابقه این جا کلیک کنید :::.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ابراهیمی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 21:19 http://www.pcbrain.blogsky.com/

سلام دوست عزیز من مایلم با شما تبادل لینک کنم البته با اجازه برای احترام اول شما به وبلاگ من بیایید و در قسمت نظرات اسم و ادرستون جهت تبادل لینک را بدید تا من اول بزارم بعد من هم به شما میگم که منا با چه اسمی بزارید
این کار جهت گسترش وبلاگ هایمان است راستی میخواهی ژول در بیاری اینقدر تبلیق فایده نداره بیا توی وبلاگ من کتاب کسب درامد اینترنتی را دانلود کن ۸۰۰ کیلو بایته ۲ دقیقه طول میکشه تا بفهمی چه شکلی پول در بیاری ( سمت راست در قسمت پیوند های روزانه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد