جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

[ هفتگی فارسی تبیان ] • هفتگی تبیان

در کمبود B12، هر کدام از شاخص های خونی زیر چه تغییری می کند؟

 

 

IRON : کاهش

MCV : افزایش

 MCH : افزایش

MCHC : نرمال

TIBC : نرمال

RBC : کاهش

_________________________

لینک پاسخگویی

نظرات 1 + ارسال نظر
amirreza1373000 پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:41 http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم وبا هم دوست خوبی باشیم .
اینم سایت های من:
www.goldstarnews.ir
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
منتظرتم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد