جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

مسابقه اینترنتی بهار قرآن


 
مسابقه اینترنتی بهار قرآن


موسسه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به مناسبت فرا رسیدن ماه نور و برکت برگزار می نماید.

مهلت شرکت در مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان می باشد.

  • در حدیثی از پیامبر، فضیلت کدام عمل مستحبی برابر با ثواب دو حج و دو عمره ذکر شده است؟
  • کدامیک از موارد زیر روزه را باطل می کند؟
  • روزه آخر شعبان به نیّت اوّل رمضان جزء کدام گروه از روزه ها محسوب می شود؟
  • واژه صیام چند بار در قرآن آمده است؟
  • روزه مستحبى فرزند بدون اجازه پدر از کدام دسته روزه ها محسوب می شوند؟
  • کدامیک از گزینه های زیر از روزه های مستحب محسوب می شوند؟
  • کدام گزینه جزء حوادث مهم ماه مبارک رمضان محسوب نمی شود؟
  • دستور وجوب روزه در کدام سوره و آیه از قرآن کریم آمده است؟
  • امام صادق(ع) روزه چه کسانی را مقبول نمی داند؟

نظرات 4 + ارسال نظر
تافا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:07 http://www.taafaa.blogfa.com

یک روز نمک ریز به زخم تنم ای دوست
یک روز بنه مرهم افسوس به زخمم

سلام و درود

از شما دوست گرامی دعوت میکنم از خلوتکده ام با نام "فرصت ناب کبوتر شدن" حاوی اشعار حقیر دیدن فرمایید.

روزگاری پر از تغزل برایتان ارزومندم

زینب سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30

سلام
به نظر شما هدف از برگزاری این مسابقات چیه؟
به نظرتون این کار درستیه که جوابا رو میذارین؟
من که نمی پسندم. خیلی بی مزه میشه.
خوبه که به بهانه این مسابقات یه نگاهی هم به قرآن و رساله و ... بندازیم. اگه همه بیان از این جوابای آماده استفاده کنن که کسی چیزی یاد نمی گیره. من تو این مسایقه شرکت کردم و بعضی جوابام با جوابای شما متفاوت بود.غلط هم بود اشکالی نداره، لااقل خودم تلاش کردم.
یعنی فقط هدف برنده شدنه؟ یا مثلا پربیننده شدن وبلاگ شما؟
ارزش وبلاگتونو پایین نیارین.
ببخشید، این نظر من بود.

ش سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:45

سلام آخه روزه ی فرزند بدون اجازه پدر مستحبه؟ جواب چند تا سوالات اشتباه هست.

غزال جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:03

زینب خانم اگه کار اشتباهیه شما اینجا چیکار میکنین پ خودتون هم مورد دارین از نویسنده این سوال ها هم خیلی تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد