جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

نامه سرگشاده رونالدینیو به بارسایی‌هاجمعه


خبرگزاری فارس: جادوگر سابق بارسلونا به بهانه جام خوان گامپر، بار دیگر خاطره‌های خود را در فضای نیوکمپ مرور کرد.به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت خبری بارسلونا، رونالدینیو در نامه سرگشاده خود خطاب به همه هواداران، بازیکنان و مقامات بارسلونا ...



خبرگزاری فارس: جادوگر سابق بارسلونا به بهانه جام خوان گامپر، بار دیگر خاطره‌های خود را در فضای نیوکمپ مرور کرد.به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت خبری بارسلونا، رونالدینیو در نامه سرگشاده خود خطاب به همه هواداران، بازیکنان و مقامات بارسلونا ...

آورده است: "همه شما به خوبی می‌دانید که نمی توانم خیلی رسمی در جمع صحبت کنم؛ اما دوست دارم از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده و از همه شما تشکر کنم. از همه چیز تشکر کنم. از تمام چیزهایی که بین من و شما مشترک بود و برای 5 سال تمام همه به هم اعتماد داشتیم. "
در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است: "مطمئنا آن 5 سال بهترین سال‌های عمر من خواهند بود و جایگزینی برای آنها نیست. حضور دوباره من در نیوکمپ هر چند با یک لباس دیگر اما فرصتی بسیار عالی برای دیدار دوستان قدیمی است. بازگشت به نیوکمپ برای من بسیار ازشمند و خاطره انگیز است.
این استادیوم همیشه یکی از بهترین استادیوم‌های جهان برای من است. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد