جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات

جواب سوالات تبیان و همه مسابقات و انواع کلیپ

جواب مسابقه "ندای اندیشه" (تبیان یزد) روز بیست و پنجم

نام مسابقه:

ندای اندیشه(تبیان یزد)

مهلت شرکت:

1389/6/1۴

تاریخ اعلام نتایج و قرعه کشی :

1389/6/۱۵

لینک شرکت در مسابقه

جوابها=ادامه مطلب!


  1. خداوند تبارک و تعالی در آیه 23 سوره شوری اجر و مزد رسالت پیامبر (ص) را چه بیان میکند؟

    1. با توجه به آیات 36 تا 39 سوره زخرف نتیجه رویگردان شدن از یاد خدا چیست؟
    1. با توجه به آیات 40 تا 50 سوره دخان غذای گنهکاران چیست؟
  • نظرات 3 + ارسال نظر
    [ بدون نام ] یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 http://www.peyman1991.blogfa.com

    sA L Am
    >> وبلاگ خیلی خوبی داری

    واقعا دست گلت درد نکنه من خودم یکی از طرفدارای همیشگی وبلاگتم >>

    >> من خیلی دوست دارم با وبلاگ شما تبادل لینک کنم

    اگه تو هم ما رو قابل دونستی وب منو با عنوان : اس ام اس عاشقانه لینک کن >>

    >> یادت باشه اگه منو لینک کردی واسم نظر بزار تا من هم تو رو لینک کنم

    >
    <

    راستی من یک کد اس ام اس تصادفی درست کردم و اونو تو وبلاگم گذاشتم

    خیلی قشنگه هر بار که می ری تو وبت یک اس ام اس نمایش می ده . اگه تو هم خواستی تو وبلاگت بزار

    اینم کدشه :

    </center><script type="text/javascript"
    src="http://aeini.com/peyman1991/sms-jok.js"</script>

    خیلی دوست دارم ---------- بای

    MyTheme یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 http://www.mytheme.ir

    سلام دوست عزیز
    وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

    MyTheme یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 http://www.mytheme.ir

    سلام دوست عزیز
    وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد